728x90 AdSpace

Son Yazılar

Clash Of Clans BOT Sürüm (4.0.1) ! %100 çalışan Türkçe Bot! Denenmiştir. CGB 4.0.1 Oyun Hilesi..

Güncelleme: 4.0.1 vs.16.07.2015

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere benimde kullandığım Clash Of Clans oyununa ait bot programını paylaşacağız. Botun geliştiricileri tarafından sürekli olarak güncel tutulmaktadır ve eğer botun güncel sürümü var ise sizi uyarmaktadır ve şu an %100 sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır! Bu kullanacağınız Clash Of Clans Bot Programı bir arkadaşımız tarafından Türkçeleştirilmiştir ve ücretsiz olarak sizlerin kullanımına sunulmaktadır.

Lütfen piyasada satılan farklı isimlerde satılan bot programlarına para ödemeyin ve dikkatli olun çünkü satılmaya çalışılan bot programları, bu sizler için ücretsiz dağıttığımız bot programıdır.

Not: Bu hile sadece bilgisayarlarda çalışmaktadır ve aşağıdaki yazılımlara ihtiyaç duymaktadır! Ek olarak bazı virus programları virus var uyarısı verebilir bunun sebebi programın yazılım dilinden kaynaklıdır. Programın yazılım dili "AutoIt" dir. Yazılıma meraklı olan arkadaşlar internette araştırabilirler. Konumuz dışında olduğu için uzun uzun açıklamasını yapmayacağım sadece uyarı sebebini bilmeniz yeterli.


Windows Vista/7/8/8.1
Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86)
Microsoft .NET Framework 4.5
AutoIt (Yukarıda bahsi geçen programın çalışması için gerekli tools)
BlueStacks App Player (Yandaki linkten kurulum ve download bilgisine ulaşabilirsiniz)
Windows registry 860x720

Buraya tıklayarak botun son sürümüne ulaşabilirsiniz.



Botun genel özelliklerinden ve sizin yerinize yapacağı işlemleri kısaca özetleyelim.

Eklenen Özellikler

Kışla Hızlandırmaları için zamanlayıcı eklendi
Klan seviyesine göre asker bağışı
Köy Binası avında büyü kullanma
Köy Binası avında Kahraman kullanma
Tuzak Köy Binaları Tesbit Et
Detaylı İstatistik
Kral ve Kraliçe Hızlandırma
Kral ve Kraliçe Devamlı Yükseltme


Özellikler:

√ Otomatik asker üretir.
√ Madenleri toplar.
√ Tuzakları yeniler.
√ Duvar yükseltir.
√ İnşaatçınız boşaldığında istediğiniz yapıyı yükseltmemesi için komut verir.
√ Kupa sayınızı arttırır. Bunun için köy binası dışarıda olanlara saldırır.
√ Belirlediğiniz Askerler için Asker bağışı yapar ve sizin yerinize Asker ister.
√ Yazdığınız ayarlarda köy çıkana kadar arar ve bulduğunda sizin belirlediğiniz yöntemlerde saldırır.
√ Saldırıların günlüğünü tutar ve bilgisayar başında olmadığınız zamanlarda Ganimetin fotoğrafını çeker.
√ Saldırı için Baraka ve Karar İksir Baraka askerlerini özelleştirebilirsiniz
√ Çift arama özelliği ile ölü köylere ve aktif köylere saldırı düzenleyebilirsiniz, ayrıca Altın ve İksir koşulu ekleyebilirsiniz
√ Klan Kalesi Denge Oranı mevcuttur
√ İleri seviye saldırı ayarları mevcuttur
√ Çoklu profil oluşturma imkanı bulunmaktadır bu sayede oluşturduğunuz profilleri bozmadan saklayabilir daha sonra tekrar dönüş yapabilirsiniz.
√ Bağış için Latin Alfabetik + Numaraları + özel (ñ gibi, ç ve ã) karakterleri, özel Türk ve Rus karakterler eklendi.
√ Köye dönüp tekrar asker basar ordu kampını sürekli kontrol eder. Asker sayısı dolduğunda tekrar saldırır.
√ Depolar dolduğunda ise botu ve bilgisayarı kapatır.
√ Botu istediğiniz zaman durdurabilirsiniz ve başlatabilirsiniz.

Son olarak bu bot programı ile günlük (24 saat) 20 milyon altın ve iksir kasabilirsiniz, yanlış anlaşılma olmasın toplamda 20 milyon değil, 20 milyon altın ve 20 milyon iksir ayrı ayrı kasabilirsiniz. Kara iksir miktarını saymıyorum.

Kurulum için VIDEO Hazırlanmaktadır. Bu esnada aşağıdaki yorum alanından yaşadığınız sorunları bildirebilir ve destek alabilirsiniz.

Merhaba botun güncel sürümü yayınlandı, bazı hatalara ve sürüme destek kesildiği içi aşağıda botun yeni sürümünün yer aldığı konuya ulaşabilirsiniz.


Buraya tıklayarak botun son sürümüne ulaşabilirsiniz.




  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

70 yorum:

  1. Kardeş ben indirdim hepsi tamam. ama bu bot çalışmıyor ya neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer herhangi bir hata almıyorsanız çalışmaması için bir sebep yok! Şu anda aktif olarak botu kullanıyorum.

      Sil
    2. Hocam indirdim yaptım zaten daha öncedende kullanıyodum bu sefer kurdum herşey tamam açılıyor. Ama ekran uzaklaştırmada sorun var en son seviyeye getiriyor ekranı hala uzaklaştırmaya çalışıyor. Bu yüzden de binaları tanıyamıyor

      Sil
    3. Merhaba, son güncellemeden sonra bot maalesef çalışmıyor, yeni güncel botun yayınlanmasını beklemelisiniz.

      Sil
  2. şu andaki en günceli bu mu yoksa yenisi çıktı mı

    YanıtlaSil
  3. eyw gardeyyyşş

    YanıtlaSil
  4. kardeşim bunun 4.1.1 ini kullanıyorum ingilizce olarak. senin bu programdaki türkçe işini nasıl hallettin sen ? bi anlatsanda bende baksam bi yoluna :) bu arada bot hala çalışıyor. bot'un sitesine ulaşılamamasına rağmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4.1.1 versiyiyonun güncellenmesini bekliyorum o güncellendiği zaman Türkçe yapmayı düşünüyorum, çünkü az bir zamanı almıyor bayağı vakit harcamam gerekiyor çünkü Türkçe olduğunda hatalarla karşılaşıbiliyorum sorunu bulup düzeltmeye çalışınca bayağı bir zamanım gidiyor.

      Sil
  5. kardeşim verdiğin linkten çıkan rar dosyasının içinde gamebot uygulaması yok. başlatılamıyor yani bi baksan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. autoit-v3-setup.exe uygulamasını kurmanız gerekiyor kurduktan sonra dosya içini kontrol ederseniz hemen çözersiniz. Yukarıdaki Türkçeleştirme içinde bu uygulamadan destek alıyorum.

      Sil
  6. KARDESIM TURBO ITDEN INDIRLMIYO BU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir sorun gözükmüyor gün içinde indirme işlemi gerçekleştirilmiş.

      Sil
  7. bende bot başlatılacak diyor kalıyor çözüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BlueStacks de sorunsuz bir şekilde Clash Of Clans başlattığınızdan emin olun eğer burada bir sorununuz yoksa yukarıdaki makalede belirtilen tüm kurulumları yaparsanız "Start Bot" dediğinizde oyunu başlatacak ve bot çalışmaya başlayacaktır.

      Sil
  8. exe yok dosyanın içinde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makalede bahsi geçen autoit-v3-setup.exe kurun sonra tekrar dosyanın içindeki uygulamayı çalıştırın.

      Sil
  9. resimde türkce gözüküyor ama log ingilizce düzeltebilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Botun genel ekran görüntüsü Türkçe, ama log alanlarının bir kısmı İngilizce olarak kaldı, en kısa zamanda yeni sürüm ile birlikte Türkçe olmayan alanlarıda düzelteceğim.

      Sil
  10. Bot başlatılıyor diyor kalıyor bunun bir çözümü olmalı yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BlueStacks üzerinden bot kullanmadan çalışıtrabiliyormusunuz eğer çalıştırabiliyorsanız botun ekranı üzerinde herhangi bir uyarı verip vermediğini kontrol edin.

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Makalede dosyayı indirdiğiniz linkin altında dosya şifresi belirtilmişti sanırım gözünüzden kaçtı, rar şifresi: cocrehber.com

      Sil
  12. hocam herseyı ındırdım.ancak start bot dedıgımde rakıp aramıyor.o şekilde kalıyor oyun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Log ekranında herhangi bir hata yok ise, arama ayarlarını ve birlik ayarlarını kontrol etmenizi önerim. Asker eğitimini botun yapması ve kampınız dolu olduğunu anlaması gerekiyor.

      Sil
  13. Hocam Kolay gelsın soyledıgın programı ındırdım fakat exe. yınede gorunmuyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba exe olarak aramayın, türü "AutoIt v3 Script (.au3)" olan uygulamayı çalıştırmalısınız.

      Sil
  14. Language setting is Wrong: Change CoC language to English!
    bu sorunu alıyorum ne yapmalıym ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bot her ne kadar Türkçe olmuş olsada sistem kodlarını algılaması için oyun dilinizin İngilizce olması gerekiyor...

      Sil
  15. Botu başlatıyorum 5 saniye sonra bluestacks kendi kendine kapanıyor. İlk kurdum açtım botu bi sorun yoktu , bilgisayarı kapattım açtım böyle oldu. Sorun ne anlayamadım ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapanmadan önce herhangi bir hata veriyor mu?_ Bot ile başlattığınızda hata alıyorsanız bot ayarlarında sıkıntı olabilir. Eğer bot ile başlatmadan normal bir şekilde bluestacks açıyor ve öyle bir hata alıyorsanız tekrar bluestacks baştan kurmayı deneyin

      Sil
  16. kurulum videosu gelecek mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum videousu hazırlamayı baştan sona süreci anlatmayı istiyorum ama buna bir türlü zaman bulamıyorum malesef

      Sil
  17. ben botu oyunu hepsını kurdum ve memnunum 1 gunde 6 milyon altın full oluyor botu turkçe kullana biliyom sadece oyunu ing yapın yeter. kurulum yapınca once botu sonra oyunu acın çeşitli yazan bölümden belediye ve diyer yerleri saptayın. sapatanmama olursa oyunu içi köyü uzaklastırın tekrar deneyın herseyıyıle cok guzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistem dili maalesef ingilizce olduğu için onu düzeltemiyorum, eğer sistem dilinde müdahalede bulunursam bot çalışmıyor, güle güle kullanmanız dileğiyle, çoğu zaman 24 saat içinde 20m Altın ve 20m iksir topladığım olmuştur, bir süreden sonra kara iksir deponuz sürekli dolu oluyor.

      Sil
  18. Şifre soruyor kurulumda şifre ne ?

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar hayelet bot varmı oluyomu yanı hem başka iş yaparken botta kendı kasabılıyormu

    YanıtlaSil
  20. kardeş ordu kampının yerini seçiyorum hata verip duruyor başka yere koyuyorum kampı hala hata veriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatımıyla beraber, yeni sürüm sitemize eklendi, sitenin anasayfasından ulaşabilirsiniz!

      Sil
  21. WE CANNOT OBTAIN PRODUCT VERSION AT THIS TIME açılışta bu hatayı veriyor. Botu başlat dediğimde ise başlatılıyor diyor ve kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Botun yeni versiyonuna (4.2.2) Anasayfadan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  22. sa kardeşim saldırı için adam ayarını nerden yapıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikler, botun yeni sürümü (4.2.2) yayınlandı Sitenin anasayfadan ulaşabilirsiniz

      Saldırı için üst sıradaki saldırı ve gelişmiş saldırı seçenklerinden yapabilirsiniz, ayrıca savaşı bitir için size uygun olan kontrolleride yapmanızı öneririm.

      Sil
  23. arkadaşım ben bu dediklerinin hepsini eksiksiz olarak yaptım ama hala bluestacks başlatılıyorda takılıyor bot yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  24. arkadaşım ben bu dediklerinin hepsini eksiksiz olarak yaptım ama hala bluestacks başlatılıyorda takılıyor bot hata nerede olabilir oyun açılıyor sorunsuz dilide ingilizce yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle, botun yeni sürümü (4.2.2) yayınlandı onu denemenizi öneririm. Sitenin anasayfadan ulaşabilirsiniz

      Sil
  25. autıit v3 script çalışmayı durdurdu deyip kapanıyor yardımcı olursanız sevinirim selam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle botun yeni sürümü (4.2.2) yayınlandı onu denemenizi öneririm. Sitenin ana sayfasından ulaşabilirsiniz

      Sil
  26. Botu açınca benim istediğim işlemleri (otomatik iksir ve altın toplama) yapıyor fakat sonra da saldıracak köy aramaya başlıyor. Bunu bir türlü kapatacak yer bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba boyun "çeşitli" tabında hangi koşullarda ne yapmasını istiyorsanız oradan istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz.

      Sil
  27. abı ben botu kurdum ama bluestacks de ekran yarım gozukuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle anasayfadan 4.2.2 sürümünün yazılı olduğu makaleyi bulun ve oradan 4.2.2 versiyonunu indirin gene ilgili makalede videolu anlatım var oradan kurulum hakkında bilgi edinebilirsiniz.

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. Bluestacks eğer çalıştırabilirseniz çalışması lazım, mevcut etrafımda xp yüklü olan bir işletim sistemi olmadığı için deneme şansım olmadı malesef

      Sil
  29. herşeyi yükledim fakat bluestacks yüklendikten sonra açılış ekranında kapanıyor uygulama eksik yaptığım şey nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı kapat. Sistem tepsisindeki kısayolundan da "Quit" diyerek çıkış yap. Windows Görev Yöneticisinden "HD-Agent" ve "HD-LogrotatorService" işlemlerini sonlandır.
      Program Ekle/Kaldır'dan sadece, "BlueStacks App Player" kaldır "BlueStacks Notification Center" Kalsın ve, kurulumu setupdan tekrar yap.

      Pc'yi kasmaması için, kurulumun başında 2 seçenek var o tikleri seçmemeniz hızlı çalışmasına daha faydalı olacaktır.

      Sil
  30. ilgine teşekkür ederim ama yine aynı hocam oyunlar indiriliyor yazıp ekranı kapatıyor bluestacks :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok neden olabilir sebebi şu demek benim için şu anda çok zor, donanımsal olarak bahsedersek ekran kartından tutun eğer cihazınızda ki ram 2gb az ise BS desteklememesine kadar gidebilir, ama sanırım yazdığınıza göre her uygulama için böyle oluyor, bu durumda eğer kurumsal bir yerde değil iseniz güvenlik ayarlarınızı bir kontrol edin, gerekirse bir süre devre dışı bırakın.

      Bu arada şöyle bir şeyde var sitemizde yayınlanan Yeni Kahraman (Büyük Koruyucu) ve Savunma binasını içeren (Taktik Avcı Uçağı Ağır Silahı) güncellemesi Clash Of Clans için geldi bundan dolayı yeni app güncellemesi ile alakalı olabilir bu yüzden kuramıyorda olabilirsiniz. Server bir süreliğine bakım altına alındı.

      Sil
  31. s.a eline emeğine sağlık kardeş. güncellemeden sonra botu hiç kullandın mı ? sürekli uzaklaştırıyor diyor ve saldırı yapmıyor düzelir mi bu sorun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yeni güncelleme oyun içindeki düzen değiştiğinden dolayı, yeni yayınlanacak botu kullanmanız gerekmektedir bunun içinde biraz zamana ihtiyaç var. Teşekkürler.

      Sil
    2. tahmini ne zaman yayınlarsın. yine burdan mı yayınlanacak ? haberimiz nasıl olacak

      Sil
    3. Türkçe sürümünü buradan takip edebilirsiniz. Orjinal sürümü için https://mybot.run sitesini ziyaret edebilirsiniz.

      Sil
  32. merhaba hocam ben clash gamebot 4.1.1 kullanıyorum..bugunku guncelemeden sonra bluestack ekranında bazı yerler siyah oldu (kampların üzerinde yazan dolu yazısı gibi, sonda maden ocagının uzerindeki topla işretleri gibi, klan kalesi amblemi ve klan ismi gibi yerler siyah oldu). bot zoom out yaptıgında ekranda asagı yukarı dogru hafif titremeler oluyor ve bot oyuna baslamıyor ekran sabitlenmediği için sanırım..bu sorunu nasıl düzeltebilirim yada sorun neden kaynaklanıyor olabilir..
    ilginiz için şimdiden tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba güncellemeden sonra eski botları kullanamazsınız, yeni sürüm botu beklemeniz gerekiyor, Türkçe sürümü sitemizden takip edebilirsiniz.

      Sil
  33. 1-2 haftayı bulur mu güncelleme gelmesi tahminen ?

    YanıtlaSil
  34. Sabırsızlıkla bekliyorum. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Günaydın Cümleten En Son Köyüm Botta Kalmıştı Yeni Güncelleme Geldigindede Köyüm Bottaydı Güncelleme Geldiginde Bot Devredışı Kaldı Sonra pc yi Kapattım Kendi Telimden Oyuna Bağlandım Köyüme Girdigimde Biri Saldırmış Bende Savunmadaki Tuzakları Yeniden Silahlandırayım Diye Belediye Binamın Üzerine Dokundum Oyunu Kapattı Hata Verdi Oyuna Girdigimde Belediye Binama Dokunursam Oyunu Kapatıyor Tel Clah a Hata Raporuda Gönderdim Sebebi Ne Olabilir Bu Sorunu Başka Yaşayan Varmı Oyunu Sildim Tekrar Yükledim Hala Aynı Sadece Kendi Köyümde Yapıyor Bu Hatayı Diger Köylerimde Yapmıyor Bilgisi Olan Varsa Paylaşırsa Memnun Olurum Saygılar Dilerim.

    YanıtlaSil
  36. Hocam güncelleme gelince bana yanıt atabilirmisiniz burdan, yinede takip edicem saolun..

    YanıtlaSil
Item Reviewed: Clash Of Clans BOT Sürüm (4.0.1) ! %100 çalışan Türkçe Bot! Denenmiştir. CGB 4.0.1 Oyun Hilesi.. Description: Rating: 5 Reviewed By: JOHN DOE
Scroll to Top